Zase pondělí


Ahojky, tak jak jste začali nový týden? Já byla ráno v práci a odpoledne jsem si na chvilku užívala přítele, než mi zase utekl do práce. Poslední dobou se nám to vždycky tak sešlo, že na sebe skoro nemáme čas. Tak jsme si dneska dali alespoň malou procházku. Když je teď ještě hezky, tak si ráda beru kávu s sebou do kelímku a vychutnávám si ji někde venku. Zajímalo by mě, jestli si berete na pití s sebou svůj kelímek? Já mám tenhle už nejspíš pár let a tahám ho skoro pořád. Na kávu nebo čaj je úplně ideální a navíc tím alespoň trošku můžu ušetřit naší planetě! :)


Minule jsem vám slibovala článek s podzimní tématikou - nebojte, bude ve středu! Jen jsem se vám chtěla ještě takhle při pondělku přihlásit 
a zeptat se, jak se vám daří. Snad se máte taky krásně! 

Komentáře

  1. Já jsem v tomto ohledu šetřílek a málo kdy si koupím někde čaj nebo kafe s sebou, takže naštěstí žádný hrníček, který by neprotekl řešit nemusím :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je taky možnost. Musím říct, že od doby, co mám doma kávovar, tak jsem už asi taky hodně ušetřila. :D Ale občas rádi zajdeme na nějakou lepší kávičku. A hrníček taky dost využívám, když ráno spěchám do školy a nestíhám si vypít čaj doma.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Průhonický park a zámek

Jak si dělám gelové nehty?

Recept na poctivé fluffy lívance