Karlovy Vary



Ahoj, dneska máme neděli, a jak už jste možná zvyklí, s ní i nový článek! Tentokrát z naší mini dovolené v Karlových Varech. Tak si udělejte něco dobrýho, mám pro vás opět velkou nálož fotek!
Hotel, kde jsme byli na tři dny (dvě noci), vybíral přítel a řekl si, že vybere něco "lepšího". Upřímně je mi celkem jedno, kde budeme ubytovaní, protože to beru tak, že to máme jen na přespání a zbytek času ráda trávím venku objevováním nových míst. Přítel nakonec vybral hotel Dvorana, který je nádherný a hlavně jsme meli štěstí na ten nejmilejší personál, který nám vždy vyšel vstříc! Hotel rozhodně doporučuji. V ceně jsme měli i 30 minutovou masáž, hodinku parní nebo suché sauny, soukromé kino s filmem, který jsme si mohli vybrat a vstup do klubu, kde byl kulečník, šipky, deskové hry atd. Na mě to byl dost velký luxus teda. :D Vyzkoušeli jsme snad všechno, ale nejlepší bylo kino s polohovatelnými sedačkami. Vybrali jsme si film Poslední prázdniny, který je v Karlových Varech natáčený - je to jeden z mých oblíbených a tematicky se zrovna hodil!

Co se objevování týče, první den jsme se jen ubytovali a pak se vydali podívat na Svatošské skály. Je to příjemná procházka přírodou, která mě rozhodně nikdy neomrzí. 


Druhý den po snídani jsme měli v plánu centrum Karlových Varů. Udělali jsme si velkou procházku městem, které bylo skoro prázdné. Nedokážu si představit, jak to tam vypadá, když je tam plno turistů. Rozhodně mi to ale nevadilo, protože jsme si Karlovy Vary mohli v klidu vychutnat a nikde jsme se nemuseli mačkat. 


Vážně jsem se do tohoto města zamilovala. Po celou dobu jsem jen obdivovala všechny domečky, které vypadají, jako by vyrostly uprostřed lesa.

Kdyby jste se chtěli ptát na outfit, tak vínové šaty s dlouhým rukávem mám ze Selfieroom (kupované asi dva roky zpět), koženková bundička je ze Sinsay a kabelka Guess. Botičky už si bohužel nepamatuju.


Samozřejmě nesměla chybět ani ochutnávka lázeňských oplatků! Poprvé jsem měla teplou verzi. A nevím, čím to bylo, ale všichni bez výjimky na nás byli neskutečně milí - personál hotelu, obsluha v restauracích, ale i lidé na ulici. 


Procházku jsme zakončili u majestátního Grandhotelu Pupp, kde se natáčel i zmiňovaný film. Kousek od hotelu je vstup na lanovku, která nás dovezla na vyhlídku, odkud jsme měli město jako na dlani.
Jeden pán se dokonce nabídl, že nám udělá společnou fotku. 


Protože realita našich selfíček na vyhlídkách vypadá přibližně takto:


Jak na vyhlídce foukalo, tak jsme tam docela vymrzli a rozhodli se zajít někam na oběd. Já si z jídelního lístku nedokázala moc vybrat, tak jsem si dala jen polívku na zahřátí a po cestě zpět k autu jsme objevili BAGEL Lounge, kde jsem si dala bagel s hovězím masem, který byl naprosto vynikající a rozhodně doporučuji tuhle restauraci/bistro navštívit! 


Třetí a poslední den jsme měli v plánu hrad Loket. Od rána nám bohužel dost pršelo, tak jsme si dali rychlou procházku historickým městem, které je mimochodem také dechberoucí. Na prohlídku hradu jsme ale nakonec nešli, protože jsme u sebe neměli hotovost a v tom počasí se nám celkově moc nechtělo. Navštívili jsme ale Černou věž, odkud je focený výhled na část města a najdete tam i hladomornu.



Nakonec ještě fotka z naší upršené procházky histroickým centrem města Loket.
Svetřík mám z Lindexu, džíny Stradivarius, tenisky Puma a kabelka Michale Kors Selma.


Nesmí chybět ani fotka hradu. Tímto výhledem jsme zakončili náš výlet. Měli jsme ještě v plánu Mariánské lázně, ale kvůli počasí jsme to nakonec přehodnotili a podíváme se tam třeba zase příště.


K tomuhle článku na vám mám ještě jednu speciální otázku. Chtěli byste i něco jako "vlog" ? Mám pár záběrů, tak se ptám, jestli se mám vůbec snažit, to dát nějak dohromady. Jinak doufám, že se vám článek líbil, a že jste třeba načerpali nějakou inspiraci. Budu moc ráda, za každou vaši reakci - ať už komentář, sledování na Instagramu, Facebooku nebo sdílení!
Užijte si zbytek neděle a mějte se krásně!






















Komentáře

  1. Přidávám snad všechno na wishlist! Ten bagel vypadá moc dobře. A ten svetřík z Lindexu na Lokti se mi moc líbí :) Jen škoda, že vám nevyšlo to počasí. Třeba příště :) My to měli obráceně - byli jsme v Mariánských Lázních a nestihli Karlovy Vary :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to mě těší, že jsi našla nějakou inspiraci! Svetřík miluju, je takovej medvídkoidní. :D No ono to tak občas je, já se právě hrozně těšila na ten Park Miniatur, co jsem viděla u Tebe na blogu! :)

      Vymazat
  2. To jsou nádherné fotky :) a hotel zní taky skvěle! Je dobře, že nikde nebylo moc turistů, alespoň jste si to víc užili! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky ♥ Líbí se mi použitý presets na nich a ke Karlovým Varům musím říct, že je to hodně krásné město a těším se, až tam taky budu moct někdy na návštěvu. :)a návštěva hradu Loket též vypadá suprově ♥

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Ano, určitě se tam někdy musíš podívat, stojí to za to! :)

      Vymazat
  4. Já jsem pro, vlogy mě baví. :) Moc krásné fotky, je vidět, že jste si to užili. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na ty záběry a kvalita nic moc, tak jsem si říkala, že to asi nebude úplně použitelné. :D Jinak moc děkuju! :)

      Vymazat
  5. Krása!! Nádherné fotky.. tam je to fakt boží.. už se tam také musím jet podívat. :))
    Ježiš, a dala bych si tak moc tu oplatku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé děkuju moc za milý komentář! :) Já už jsem toho upřímně přejezená! :D

      Vymazat
  6. Ahoj,
    krásný článek, hned mi vyvolal úsměv na tváři. Moc se mi podle tvého popisu líbí hotel, to bych taky nechala líbit. Poslední prázdniny je také můj oblíbený film, jednu dobu jsem si ho pouštěla opravdu často:-) K Lokti mám sentimentální vztah, můj děda se tam potkal s babičkou a nějakou dobu tam žili, pak se přestěhovali do Příbrami. Měj se krásně a těším se na další článek!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani,
      moc Ti děkuji za tak krásný komentář! Jsem moc ráda, že se Ti článek líbil. A ano, myslím, že by se měl každý z nás čas od času nechat trošku rozmazlovat! :) A to je krásný, vždycky se mi tyhle příběhy moc líbily a ráda je poslouchám!
      Děkuji za návštěvu a také se měj moc hezky! :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recept na poctivé fluffy lívance

Jak si dělám gelové nehty?

Moje cesta #1: AU-PAIR POBYT