RECENZE: LR Health & Beauty

Ke značce LR Health & Beauty jsem se dostala díky jedné slečně, která mě oslovila na Instagramu. Upřímně musím říct, že do té doby jsem o ní nikdy neslyšela. Jak jsem se ale záhy dozvěděla, jde o kosmetiku, která je docela známá a pár lidí z mého okolí si ji i vychvalovalo. Vzhlehem k tomu, že jsem již delší dobu uvažovala o pořízení nějaké kvalitnější kosmetiky, rozhodla jsem se, že vyzkouším právě tuto. Po měsící důkladného testování pro vás mám tedy slibovanou recenzi. Nejsem v tomto směru žádný odborník, proto se tu jen budu snažit shrnout jak jsem s kosmetikou spokojená já a jaký jsem si na ni udělala názor. 

Na začátek chci ještě uvést, že nejde o placenou spolupráci, ale všechny produkty jsem si kupovala sama. Veškeré informace o produktech pak můžete najít na LR webových stránkách - odkazy najdete vždy u jednotlivých produktů. Tak jdeme na to!

Aloe Vera Svěží Série

Vybrala jsem si sadu třech produktů na pleť Aloe Vera Svěží Série, která obsahuje pleťový peeling, hydratační krémový gel a hydratační pleťovou masku. 

Pleťový peeling je opravdu jemný, takže je vhodný i pro moji citlivější pleť. Používám ho maximálně jednou do týdne a jsem s ním spokojená. Myslím, že úlohu peelingu splňuje tak, jak se očekává.


Z hydratačního gelového krému jsem z celé sady nadšená asi nevíce. Je lehoučký a hned po nanesení se krásně vstřebá, proto je ideální jako základ pod make-up. Navíc je pleť krásně jemná a vyživená. Musím říct, že se mi po měsící pravidelného používání pleť docela zlepšíla. Krému bych vytkla jen vůni. Mám raději neparfemovanou pleťovou kosmetiku, ale to je spíše otázka osobní preference.


Hydratační pleťovou masku jsem za ten měsíc použila asi čtyřikrát. Nemohu říct, že bych z ní byla úplně odvařená, ale svůj účel splňuje. Pleť hydratuje a o všech třech produktech mohu říct, že pleť nijak nezatěžují.


Aloe Vera Hydratační balzám na rty

Balzámy jsem dřív používala hodně - tím myslím několikrát za den, protože jsem trpěla na popraskané rty, které mě bez balzámu často pálely. Aloe Vera Hydratační balzám na rty jsem si moc oblíbila, prorože je lehoučký a stačí mi, když ho použiji jednou, maximálně dvakrát za den. Rty jsou vyživené a nejsou popraskané. Balzám tedy rozhodně doporučuji.


Ze všech produktů jsem si ale nejvíce zamilovala Microsilver Plus Zubní pastu. Upřímně mohu říct, že pokud máte přirozeně žlutější zuby, tak ani tahle pasta vám je nevybělí. Dokáže si ale perfektně poradit se zažloutnutými zuby od kávy, kterou piji dost často. Nejvíc na ni mám ráda to, že nemá takovou tu agresivní chuť jako normální zubní pasty. Po vyčištění zubů mám vždy hrozně příjemný svěží pocit v ústech, který, a to mě hodně překvapilo, vydží skoro celý den.


Názor na cenu téhle kosmetiky si udělejte každý sám. Za mě je to dražší kosmetika, která se ale snaží, zakládat si na kvalitě. Já osobně budu tu svoji oblíbenou kosmetiku ještě hledat, protože bych ráda našla takovou, která bude 100% přírodní a bude šetrná jak k mému tělu, tak k životnímu prostředí. 
Pokud tedy s nějakou takovou kosmetikou máte dobrou zkušenost, budu moc ráda, když se v komentářích o vaše tipy podělíte! Zároveň mi napište, jestli jste něco od LR vyzkoušeli a jak jste s tím byli pokojení!


 

Komentáře

  1. Já mám doma tuhle zubní pastu, se kterou jsem maximálně spokojená, už bych měla teda začít objednávat nové balení :D Co miluju je maska na obličej "Bubble mask", která je v podstatě úplně stejná, jako ten hydratační gel, akorát reaguje se vzduchem a vytvoří na obličejí pěnu. Přijdu si pak vždycky jak mrak :D Určitě to není kosmetika, kterou bych nutně musela mít, ale tyhle produkty, které jsem zkoušela, jsou fajn :) Ale ty peníze momentálně raději investuju do něčeho jiného.

    OdpovědětVymazat
  2. Kosmetiku znám, ale osobní zkušenost s ní nemám. Kosmetiku využívám minimálně, ale když už, také se snažím koupit nějakou kvalitní :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Průhonický park a zámek

Jak si dělám gelové nehty?

Recept na poctivé fluffy lívance