Praha - Kup si karmu a nové přátelství?!

Čauky, přeji vám krásnou neděli a vítám vás u slibovaného článku z Prahy, kde jsem strávila skoro celou včerejší sobotu. Hlavním důvodem návštěvy byla charitativní akce s názvem Kup si karmu. Tahle akce se letos konala již po čtvrté a pokud jste o ní nikdy neslyšeli, tak jde o bazárek s oblečením, kosmetikou nebo třeba knihami jehož výtěžek jde na charitu. Letos šly všechny penízky pro Amálku Kosovou a vybralo se neskutečých 543 719 Kč. Což mi přijde jako neuvěřitelný číslo! Pokud jste na akci z nějakého důvodu nemohli, ale také byste rádi přispěli, můžete pomoci TADY. Sbírka ještě nekončí a každá korunka přijde určitě vhod.

No a jak jsem se k téhle akci vlastně dostala já? Napsala mi Markétka, se kterou jsem se seznámila díky blogu, jestli bych náhodou nechtěla jet. A tak jsem si řekla, že vlastně proč ne. Takže jsem takhle měla možnost se zase po pár měsících podívat do Prahy, přispět na skvělou věc a ještě k tomu poznat fajn lidi. 


Bazárek začínal ve 12 a my tam dorazily něco kolem půl jedné nebo jedné. A řeknu vám, bylo tam narváno k prasknutí. Tak jsme se protlačily davem a rozhodly se, že si zajdeme na oběd a zkusíme, to ještě jednou později. Udělaly jsme dobře, protože pak už tam tolik lidí nebylo. 
Markét měla chuť na sushi, tak jsme zavítaly do nedalekého Sushi v dushi, kde jsem si dala poprvé poke s lososem. A nejspíš se z toho stane další závislost, protože to bylo naprosto vynikající! K tomu pak bio malinovku, která byla taky skvělá - všimněte si králíčka na obalu a pak hádejte, co mi tak učarovalo, haha.


Byl to krásný den a já jsem hlavně ráda za to, že jsem se mohla díky blogu seznámit s dalším skvělým člověkem. Pokud by vás zajímal Markétky blog, najdete ho TADY. A teď si tak říkám, jak je to neuvěřité, že se jedním rozhodnutím může spustit lavina událostí. Jsem vděčná, že jsem se odhodlala, si blog založit a že mi to přináší jenom radost!

Přeji i vám, ať se vám daří a užijte si krásnou neděli! Zase příště pa - tentokrát to bude nejspíš už něco hodně hodně podzimního, tak se budu těšit!









Komentáře

  1. Moc vám to holky sluší ♥ Je super, že jste se takhle seznámily přes blog, ať vám přátelství vyjde ♥ Sama jsem si takhle našla 2 kamarádky a je to super :) Copak hezkého sis vybrala ty? Je hezké, že jste tímto způsobem přispěly na dobrou věc :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je to skvělý způsob, jak se seznámit s někým, kdo se zajímá o podobné věci! :) Jinak já jsem ulovila svetr, který teď s přiházejícím podzimem a zimou určitě využiju! :)

      Vymazat
  2. Je super, že sis výlet do Prahy tak užila :) Mně docela mrzí, že jsem se opět na akci nedostala, ale třeba příští rok se mi to povede :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, ale nezoufej, příští rok se určitě poštěstí a třeba se tam potkáme! :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Průhonický park a zámek

Jak si dělám gelové nehty?

Moje cesta #1: AU-PAIR POBYT